Ovidiu Bişog - ovibis

Sufletul îmi este un abis a cărui profunzime mă înspăimântă uneori că nu o pot descoperi chiar eu însumi...

Lansare de carte: "Divina Comedie. Infernul" de Dante Alighieri

Ca absolvent al Facultatii de Litere a Universitatii "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi, sectia italiana-engleza, promotia 2002, am placerea de a anunta ca Editura Humanitas lanseaza volumului bilingv Divina Comedie. Infernul de Dante Alighieri, aparut in colectia Biblioteca Italiana, in traducerea lui Marian Papahagi. Evenimentul va avea loc miercuri, 28 martie 2012, ora 19.00, la sediul Uniunii Scriitorilor din Romania (Calea Victorie, nr. 115). Vor vorbi: Corrado Bologna, Mira Mocan, Irina Papahagi, Smaranda Bratu Elian si Lidia Bodea.
Detalii pe: 
Am studia intreaga carte Divina Comendie, in doua semestre de la facultate, cu doamna profesoara Eleonora Carcaleanu, sefa de catedra de italiana la acea vreme, o profesoara plina de pasiune fata de opera dantesca, pasiune pe care ne-a insuflat-o si noua, studentilor...

0 comentarii: