Ovidiu Bişog - ovibis

Sufletul îmi este un abis a cărui profunzime mă înspăimântă uneori că nu o pot descoperi chiar eu însumi...

Mamei mele

Mama mea, Domnica Bișog
iunie 2018
A voit Domnul Dumnezeu ca și în acest an, 2018, azi, marți, 12 iunie, să o sărbătorim pe mama mea, Domnica Bișog, la împlinirea celui de-al 76-lea an de viață.
Mamă, îți mulțumim pentru tot ce ai făcut și faci pentru noi, în primul rând că ne-ai dat viață mie și surorii mele, că ne-ai crescut împreună cu tata (care de opt ani este în lumea
de dincolo) și ne-ai educat și ne sprijini în viață, iar acum ai încă putere și disponibilitate să te ocupi și de nepoți și strănepoată, și ne rugăm cu toții lui Dumnezeu și sfântului Anton care este patronul acestei zile, să fii sănătoasă, să ai parte de împliniri și de cât mai mulți ani de viață împreună cu noi și cu cât mai multe bucurii!

Săru-mâna, dragă mamă, Domnica!

La mulți ani!

0 comentarii: